czwartek, 7 listopada 2013

129. Sterydy


Podobno to nic groźnego. Powiedzmy, że zaufam, oby nie było efektów podobnych do tego w komiksie :D. Używaliście kiedyś jakiś odżywek jadalnych? Przyznam, że to dla mnie brzmi jak picie tej do włosów.

Ogłaszam ostatni konkurs kopytkowy! (o ile nic innego nie wpadnie mi do głowy)

Jest on bardzo prosty w obsłudze, bo to: 
 Quiz o Kopytku!
Znajdziecie go tutaj: http://poprostukopytko.funnet.pl/

Nagrody otrzymają trzy pierwsze osoby w rankingu!
Ranking: http://poprostukopytko.funnet.pl/scores/score/7928
KTO POKONA APOCA DOSTAJE NAGRODĘ SPECJALNĄ! :D

Uwaga! 
- Na początku pojawi się prośba o hasło do quizu! NIE MA HASŁA! Zostawcie to pole puste i kliknijcie: Rozpocznij quiz!
- W "Informacji o autentyczności" podajcie proszę jeszcze raz swój adres email, aby po ogłoszeniu wyników nikt obcy nie podał się za zwycięzcę! Nie widzę emaili, które podajecie przy zakończeniu quizu i tylko w ten sposób mogę zweryfikować czy przykładowa "Mróweczka666" to ty!


21 komentarzy:

  1. apoc chyba się nie liczy? bo jestem 4 :C
    mika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, Apoc się nie liczy, był testerem. Teraz jest dla was odnośnikiem, że nawet on nie miał całości punktów :D.
      Ale nie chodzi o to, żeby mieć całość, tylko żeby mieć więcej niż wszyscy.
      Może spróbujesz jeszcze raz? :)

      Usuń
  2. Zapomniałam napisać swojego e-maila. Co teraz? ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niach, niach. Zrobię wyjątek, podaj tutaj z nickiem, który dałaś w quizie :P

      Usuń
    2. Dzięki Ci dobra kobieto. <3 Martysz

      Usuń
    3. Ale podaj ten email :DDDD

      Usuń
  3. W większości nie miałam pojęcia jaka jest odpowiedź, więc wybierałam najzabawniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego maila to napisać w tym polu co się pokazuje pod numerkiem do przepisania, tak? :'D
    Whoo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, M.W, rządzisz :D Dwa błędy! Nie cheatowałaś, mam nadzieję? >3
      Nie pamiętam które pole. Takie, gdzie było napisane, że tylko ja to widzę.

      Usuń
  5. Jestem na dnie społeczeństwa - biorę sterydy na astmę :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hihi.. Strzelalam na wszystkie strony i jestem w pierwszej dziesiatce :)

    Ta odzywka to dla 10 procent bakterii?

    OdpowiedzUsuń
  7. @Komiks: Ahaahhaahhhhhahahahaa wyobraziłem sobie ciężko umięśnionego Adasia :D

    @Quiz: No nie, zostałem strącony z pozycji najgorszego, niezerowego wyniku :<

    OdpowiedzUsuń
  8. jak można sprawdzić ranking bez powtórnego rozwiązywania testu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://poprostukopytko.funnet.pl/scores/score/7928

      Hir u go

      Usuń
    2. Dzięki wielkie! :)

      Usuń
  9. Odżywka białkowa to, w zależności od typu, izolowane białko spożywcze z normalnych produktów...
    Odżywki dla wegetarian [moim zdaniem jakaś pomyłka...] mają białko z pszenicy soi etc. jednak ponieważ białko roślinne jest mniej wartościowe a soja zawiera żeńskie hormony [!!] uważam to za absurd.
    Izolat białka z serwatki mlecznej to tak naprawdę białko mleka bez dodatku laktozy i tylko z odrobiną tłuszczu.
    De facto to taki skondensowany posiłek zawierający białko, nikt od tego sam w sobie nie urośnie, tym bardziej nie podnosząc ciężarów...
    Prędzej przyczyni się to do spalenia tłuszczu - białko przyspiesza metabolizm, i samo w sobie jest jakby pełnym posiłkiem ale bez tłuszczu i węglowodanów które tuczą W NADMIARZE.
    Ważna rzecz, nie należy żywić się samymi odżywkami i należy pamiętać że węglowodany i tłuszcze sa niezbędnym źródłem energii, a spożywanie znacznie przesadzonych ilości białka obciąża nerki i wątrobę. Trzeba dostosować jego ilość do aktywności fizycznej i reszty diety.

    A tak w ogóle to nie ma żadnego magicznego środku pozwalającego na zdobycie choćby 0,5kg mięśni bez treningu... I to bynajmniej nie lekkiego.
    [Może jakiś laboratoryjny syf który dosypywali prawdopodobnie zwykłym amerykańskim żołnierzom, ale oni jednak mieli b duży wysiłek fizyczny]

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy szybkość wykonania quizu ma wpływ na ilość punktów?

    OdpowiedzUsuń

Kopytkują