poniedziałek, 12 stycznia 2015

195. Matkowanie

Na początek smutna wiadomość, która z pewnością poruszy serca wielu wrażliwych grafików ;__; Kupiłam mojego bambusa w trzeciej gimnazjum i trzymał się naprawdę dobrze aż do czasu, kiedy odkryłam, że główna strona rysika nie działa. Nie planuję kupić nowego wkładu, ponieważ i tak zastanawiałam się nad kupieniem nowego tabletu. Chyba że ktoś mi kiedyś kupi w ramach prezentu, widziałam 5 za 5 dych :D

Dzisiejsze kopytko rysowane jest "gumką" od rysika. Cóż, czułość nacisku ogarnia.
Rachunek sumienia z tego jak wykorzystuję biednych niewinnych chłopców do spełniania swoich zachcianek :D
A w waszych związkach jest sprawiedliwy podział, czy czasem taka patologia jak u nas? (Nie, nie mamy tak cały czas :D)

Z powodu awarii tabletu drugi odcinek Fortu dopiero na etapie lineartowania. I jeszcze sesja idzie... o boru, mam nadzieję, że nie będzie częstotliwości jednego odcinka na kilka miesięcy D:

4 komentarze:

  1. Stwierdzam zgon bo umar :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełnie jak ja z moją Asią. Brakuje jeszcze "Nudzi mi się, wymyśl coś.".

    OdpowiedzUsuń
  3. "Poróbmy coś"
    "Nudzi mi sięęęęęęę"
    "Chcę słodkie'
    ehh xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks for sharing, nice post!

    Giaonhan247 chuyên dịch vụ ship hàng mỹ về Việt Nam uy tín, với dịch vụ mua đồng hồ trên amazon uy tín, tìm hiểu mã vạch của mỹ là bao nhiêu, hướng dẫn cách mua hàng trên ebay về VN và dịch vụ ship hàng từ mỹ uy tín.

    OdpowiedzUsuń

Kopytkują