czwartek, 29 października 2015

Zawieszenie bloga


Ech, ciężko mi o tym pisać. Widzicie sami co się dzieje, pewnie już się domyśliliście. Nie mam czasu na rysowanie Kopytka. W sumie nie mam też za bardzo ochoty. Już dawno przestały mi do głowy wpadać dobre pomysły na komiksy, nawet biorąc pod uwagę mieszkanie z moją weną. Zaczęłam także drugi kierunek studiów - bardziej wymagający - więc mam jeszcze mniej czasu wolnego. Od czasu do czasu mistyczna postać zwana życiem towarzyskim też prosi o uwagę. No i zajmowanie domem... i jeszcze mogłabym wymieniać, ale nie o to chodzi.

Zawieszam działalność kopytkową na czas nieokreślony. Mam nadzieję, że nie na zawsze, bo to był bardzo fajny okres w moim życiu. Dzięki komiksowi poznałam wielu świetnych ludzi, przeżyłam ciekawe przygody, cieszyłam się jak ludzi cytowali mój komiks i często powtarzali, że nie mogą się doczekać kolejnego odcinka. Mam nadzieję, że wybaczycie mi moją decyzję podjętą po konsultacji z Apokiem. Przecież w komiksach internetowych chodzi o to, żeby zarówno odbiorca jak i twórca mieli z nich frajdę :).

Dziękuję wszystkim za wsparcie przez te prawie 3 lata działalności Kopytka~!
Do zobaczenia!

7 komentarzy:

  1. Dzięki za te trzy lata i niezliczoną ilość dobrych wspomnień :) Trzymajcie się ciepło! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś powrócisz, wierzę! Będę wyczekiwać tego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze, gdy robie komiks o zawieszeniu rysowania bo życie, zaczyna mi się nagle chcieć znowu rysować i całe to ogłoszenie okazuje się być niepotrzebne ;) Może z Tobą będzie podobnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż, przykro mi, ale będę czekać aż wrócicie! Rozumiem, że czasami ciężko jest znaleźć czas... na cokolwiek. Dziękuję Wam za tyle wspaniałych komiksów.
    Grace

    OdpowiedzUsuń
  5. nieeeee!!! po 731 latach poszukiwań odnalazłem mój niegdyś najbardziej-naj-ulubiony blog tylko po to, żeby przeczytać, że przed chwilą zakończył działalność !? .......

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego nowego roku! ;)

    OdpowiedzUsuń

Kopytkują