piątek, 3 maja 2013

63. Złośliwość rzeczy martwych

Tak, mówię do przedmiotów. I prowadzę dialogi z kotami. Deal with it :D.

Wiele razy dostałam małe zawały z powodu nagłego komunikatu o wyczerpywaniu się baterii. Ostatnio dzisiaj. Mówiłam, że wena przychodzi znienacka.

Wybaczcie, że we wtorek nie było komiksu, niestety matura i natura leniwca przykuła mnie do łóżka, gdzie pochłaniam gramatykę angielską. Niestety miałam tak niekompetentnego nauczyciela, że przez ostatnie 3 lata praktycznie nic się nie nauczyłam i teraz nadrabiam (wiem, że na ostatnią chwilę, nie wytykać D: )

4 komentarze:

  1. Mój telefon też tak robi ;_; I jeszcze ten sygnał ;_; Cóż.. Taki telefon się chciało, taki się ma XD
    A jaki posiadasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sony Ericsson Live with Walkman z Androidem. Ogólnie go kocham, tylko czasem mnie dręczy :D

      Usuń
    2. Też go mam, so niedziwne, że i Tb i mi dzwięk wyładowania przywołuje na myśl zawał |D

      Usuń
  2. Ja dostaje czasem zawału jak zapominam, że mam włączone głośniki po oglądaniu filmów i dostaje od kogoś wiadomość na gadu-gadu.

    OdpowiedzUsuń

Kopytkują