sobota, 11 maja 2013

66. Drzewa

 Przez park nie można przejść bez mnóstwa dziwnych rzeczy we włosach xD. Chciałam dać komiks niekoniecznie związany z tym, co mnie najbardziej teraz zajmuje.


Do tego macie zestaw memów: Ala Maturzystka. Wiem, pewnie już was ta cała gadanina męczy... Postaram się, żeby główne komiksy nie dotyczyły matury, a jedynie dodatkowe memy do niej nawiązywały. 
 True story. Btw, zapomniałam zaznaczyć, który temat wybrałam. Podobnie jakieś 15 osób z mojego rocznika.

 Akurat "Imienia Róży" nie omawiałam w szkole, więc gdy zobaczyłam ten tytuł na maturze rozszerzonej, mruknęłam "nope" i zajęłam się Iliadą xD".


3 komentarze:

  1. Wybrałam ten sam temat na angielskim.. hmmm no to Twoje coś jest w pewnym sensie normalniejsze niż moje :). Na polski nawet nie poszłam -.- i widzę ,że nawet lepiej ...
    pozdrawiam

    Alice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co wymyśliłaś na angielskim?

      Polski rozszerzony nie był taki zły. Pierwszy temat z Iliadą i Herberem był całkiem przyjazny.

      Usuń
  2. Jakieś testamenty króli , absurd totalny ^^.
    Herbert ? To mogłam iść. Uwielbiam go.. no ale już za późno.
    Teraz czas na ustne :D

    Alice

    OdpowiedzUsuń

Kopytkują