wtorek, 27 sierpnia 2013

101. Ukryte zamiary

Czasem czuję się okropnie, jak on nagle wyskoczy z takim tekstem. A niby to kobiety są bardziej romantyczne :D. Chyba trochę zgorzkniałam przez życie.

Wybaczcie brak komiksu w niedzielę. Byłam na ślubie kuzynki i wróciłam całkiem późno.
W ramach rekompensaty bonus komiksowy.
 W drodze powrotnej zajechaliśmy do knajpy, przy której było mini-zoo. Była tam ciągle żrąca w budce alpaka i wychilloutowane lamy :3.
Popatrzcie, od niej można się piękna życia uczyć!

A to królik-anarchista, który uciekł z klatki z królikami, przeszedł przez klatkę emu, lam, by w końcu rozłożyć się w klatce kóz i podkradać im trawę.
Kliknij, by powiększyć

To tyle z relacji z mini-zoo. Mam nadzieję, że to wynagrodziło czekanie na komiks :3

12 komentarzy:

  1. Podobno, kobiety oczekują ciągłego potwierdzenia, że wybranek je kocha. Aluś...? :p

    OdpowiedzUsuń
  2. W Poznaniu susełki kopią pod połową zoo i można je na innych wybiegach zobaczyć, bo cwaniaki pod drogami tunele zrobiły <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Xen don't worry, mi też czasem jest trochę głupio jak facet jest miły tak po prostu, a ja już zdążę się na niego powydzierać, że "jak głodny jesteś to wiesz gdzie jest kuchnia, i obie rączki masz zdrowe" itd... Cóż.. nie może być za lekko ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, atakują poczuciem winy w najbardziej niespodziewanych momentach :c

      Usuń
    2. Hm.. w sumie jak tak teraz kombinuję, to przecież oni to wszystko robią specjalnie ! Tylko po to żeby wzbudzić w nas poczucie winy i zyskać tym to, że będziemy czuły potrzebę zrewanżowania się.. Bestie podstępne !!

      Usuń
  4. Kobiety, gdzie w Was romantyzm?!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochał się facet w dziewczynie. Dziewczyna zaś na to: "To minie". ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby tak, ale tak właściwie...

    OdpowiedzUsuń

Kopytkują