niedziela, 3 listopada 2013

127. Skrajności

Ja u Apoka marznę, on u mnie zdycha z gorąca. Takie życie :D Jestem ciekawa, co z tego wyjdzie jak będziemy razem mieszkać. Może znajdzie się coś pośrodku.
A wy co wolicie? Ciepełko czy chłodek?

Kopytkowe konkursy urodzinowe! 
Na stronie podano trzy konkursy (będzie jeszcze jeden), w których można wygrać nagrodę: rysunek na życzenie od Xen, wysłany pocztą wraz z listem specjalnie do wygranego!
Zapewne jest to gratka dla ludzi nieco staroświeckich (jak ja), którzy lubią dostawać listy papierowe albo dla tych, co zbierają oryginalne arty :).
Czas do 17 listopada! Ogłoszenie wyników 19 listopada!

13 komentarzy:

  1. Dzięki Bogu w moim związku jesteśmy dość jednogłośni, oboje idziemy w stronę ciepełka :D ale każdy, kto wchodzi do naszego pokoju w akademiku narzeka na saunę... :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawie 30*C w pokoju zawsze spoko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciepełko dobroć, zimno złe. Also, jak chce się mieć uczucie ciepła w zimnym miejscu, to polecam nosić ciepłe kapcie z izolacją.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z racji mieszkania na Polskiej Syberii wstawię się za zimnem. Tylko ludzie dziwnie patrzą jak zimą zostawiam gdzieś kurtkę bo mi gorąco. :v

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem okropnym zmarzluchem i chyba też trochę masochistką, bo chcę się kiedyś wynieść na północ, do Wikingów. Albo się zahartuję, albo wrócę z podkulonym ogonem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też bardziej przepadam za ciepełkiem c:
    Pewnie dlatego nie lubię zimy. ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyżbyście mieli brać ślub? BTW chętnie wpadłbym na seans. Po ile bilety?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale wikingowie nie mieli tak bardzo dzieciaczkowatych twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdy komus jest za cieplo, moze sie rozebrac tylko do pewnego poziomu.
    Gdy komus jest za zimno, zawsze mozna zalozyc kolejny sweter.

    Zatem ja chodze w koszulce, a zona zaklada jakis polar.
    No i rachunki sa mniejsze, jak ja ustawiam termostat : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Macie niepoważne problemy, po to ten wiking jest żeby tą biedną zmarzłą kobietę grzał tak? XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyzwyczajaj się do chłodu bo wtedy mózg lepiej pracuje;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciepło śmierdzi ;/. Rozkład przyspiesza takie ciepło. A w zimnie to przeciwnie, się konserwuje, się nie psuje. Jak można lubić ciepeło?

    OdpowiedzUsuń

Kopytkują