niedziela, 1 grudnia 2013

Okres zawalenia robotą

Wybaczcie, w przyszłym tygodniu może być trochę kiepsko z kopytkowaniem, ponieważ mam bardzo dużo roboty. Postaram się, żeby komiksy były regularnie, jednak mam mało czasu na wiele rzeczy. Tak to jest, jak czas szybko mija, a człowiek nie zauważa.

W piątek stuknęła mi dziewiętnastka. Teraz odpowiadalibyście poprawnie na pytanie ile mam lat w quizie :D.Fajnie, że ja i Kopytko mamy blisko siebie urodziny :)

W sobotę mieliśmy spotkanie na Maskonie. Dziękuję wszystkim przybyłym! Mam nadzieję, że się nie wynudziliście, albo że nie było zbyt chaotycznie. Jeśli się zdziwiliście, czemu głównie Apoc mówił - dlatego właśnie jest menadżerem. Ja nie lubię mówić do dużego grona i pewnie bym się co chwilę peszyła :D Lepiej mi idzie w spotkaniach na osobności no i w internetach.

3 komentarze:

  1. ...moment.
    Moment, moment, moment. PIERWSZE kolokwium? Serio? D: Jakim cudem, ja już mam je wszystkie za sobą... okej, rozumiem tak do miesiąca rozjadu... ale weź, dwa tygodnie temu napisałam ostatnie O_o w sensie, ostatnie z tej serii kolokwiów. Dziwnie... z mojego punktu widzenia, ofc.
    ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten ból. Sama się zastanawiam jak ja ogarnę ten tydzień ;)

    OdpowiedzUsuń

Kopytkują