niedziela, 20 kwietnia 2014

166. Drażnienie

 Na początku chciałam Was przeprosić za to, że komiksu nie było w środę. Chyba to jednak zły dzień na cokolwiek. Ale zobaczę jeszcze jak nadejdzie "normalny" tydzień, jak to będzie wyglądać.
 
 Zmiana w moim wyglądzie. Poprzednią grzywkę rysowało się łatwiej, może się wkurzę i dalej będę rysować tamtą :P. W końcu internetowy wizerunek zobowiązuje.


W sumie to w ogóle nie drażnij kobiet. A mnie w kwestii Kopytka drażni się na dwa sposoby: albo sytuacja: "huehuehue, zrób z tego komiks" a ja myślę "wtf, to w ogóle się nie nadaje, ludzie tego nie kupią"; albo sytuacja, kiedy się mnie męczy, czemu nie ma komiksu, a dzień się jeszcze nie skończył (Tu przoduje Pewna Osoba, która pewnie się domyśli, że o nią chodzi. W sumie tylko okularów brakuje w komiksie).

Ponieważ jest Wielkanoc, mamy dla Was małą niespodziankę:

10 komentarzy:

  1. O matuleńko, Apoc w wersji gender będzie mnie prześladował w majakach :o
    Też nie wiem, czy się przyzwyczaję do twojej grzywki :P Tak dziwnie wygląda, jak się patrzy. Nagle w głowie rodzi się myśl-"sekunda, to jak ona wcześniej siebie rysowała?"
    Spokojnych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten Apoc, taki piękny. :"D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten Apoc...
    http://i0.kym-cdn.com/photos/images/facebook/000/397/625/be7.jpg

    OdpowiedzUsuń
  4. fem!Apoc zrobił mi święta :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem seksowny Apoc :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Włosów się nie ścina!!! Czemu nikt nie uczy się na moich błędach T___T
    I znam to uczucie z komiksem. Zagorzeli czytelnicy-znajomi przy obojętnie jakim żarciku dodają: "Zrób z tego Koalę" .__.

    OdpowiedzUsuń
  7. Skrzywdziłaś Apoca! ;_; Poza tym teraz nie zasnę po tym rysunku...

    Rysuj takich więcej. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ^^ no ja nie mogę... A tak poza tym to już wiem kto mi zabrał obcęgi ^^
    Wiesz coś o moim ceremonialnym nożu?

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh well
    http://www.mobafire.com/images/champion/skins/landscape/riven-battle-bunny.jpg

    OdpowiedzUsuń

Kopytkują