czwartek, 1 maja 2014

168. Napój

To mi się wczoraj przytrafiło. Cóż, jestem osobą, która często robi takie "faile". Gorzej jeśli przy okazji kogoś uszkadzam, np. ostatnio chciałam z gracją machnąć otwartym parasolem i prawie trafiłam drutem w oko Apoca.


Ta sytuacja jest często cytowana w gronie naszych znajomych (bo znalazła się w Zeszycie). W oryginale Apoc mówi, że jest "naiwny", ale słowo "niemądry" lepiej obrazuje, co miał na myśli.

Kopytka lepiej się spodziewać w czwartki. Środy to jednak nie był dobry pomysł.

4 komentarze:

  1. Kopytka są...
    takie jeszczetrochowe ^^
    Jeszcze wierzę że kiedyś przejrzę całe ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. 'O ja naiwny! Nie wpadłbym na to!"
    Wszyscy kochamy zeszyt i wasze teksty Apocie :3

    OdpowiedzUsuń
  3. z tą grzywką jednak lepiej ^^

    OdpowiedzUsuń

Kopytkują