czwartek, 15 maja 2014

170. Oddawanie krwi

Spokojnie, komiks jest fikcją, Apoc ani nie jest zombie ani nie stracił żadnej z rąk :D.
Z oddawania krwi najlepiej zapamiętał ciepły wężyk z własną krwią . Mi nie pobrali, bo wykryto u mnie lekką anemię. Cóż, teraz żrę żelazo. Ogólnie polecamy oddawanie krwi. Apoc jeszcze przez dwie godziny miał głupawkę. Chyba dodają jakieś rozweselacze do tych strzykawek :C

 Wow. Rodzina taka przejęta. Wow. Podróż taka niedaleka. Wow.

Gdy komiks się ukaże, będziemy już w Krakowie, zmęczeni długą podróżą. Przybyliśmy na Czyżynalia, na koncert Epiki, zespołu symfoniczno-metalowego, który jest jednym z ulubionych Apoka. Niestety rzadko są w Polsce.
Poza tym jeszcze pozwiedzamy Kraków, bo nie byliśmy tu od dobrych kilku lat.

12 komentarzy:

  1. Haha, a mnie nawet spod Bydgoszczy do Poznania nie puszczą samej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż, na koncert, to mnie nawet z pod Bydgoszczy DO Bydgoszczy nie puszczą :P Szczególnie, jak im się zespół nie podoba, a metal na pewno im się nie podoba. Zazdroszczę... W Krakowie nawet nigdy nie byłam :( No aż wstyd.

    OdpowiedzUsuń
  3. A idźcie mi z pobieraniem D: chciałam w poniedziałek oddać, wypełniłam jakąś stertę papierków, wkłuli mi się w ramie, próbkę pobrali, okej, idzie pani dalej, siadłam do badania czy przypadkiem nie jestem przeziębiona...
    "O, ma pani alergię?" - "Tak, ale lekką." - "Ale to nie można... niech się pani odczuli." - "Kiedy nikt nie wie na co to..." - "To proszę znów zrobić badania i się odczulić."
    Rozżalona się czuję, bo tak jak potrafię pojąć że są rzeczy które dyskwalifikują, tak ja serio miałam intencje, i nie mogę się odczulić, bo nikt nie ma pojęcia co to za badziew :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się, czy w drugim komiksie chodzi o to, że będziesz jechać przez Łódź. : P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ledwo wjechaliśmy do Łodzi, zobaczyliśmy Patrol Saperski na sygnałe :D Łódź.

      Usuń
  5. Ode mnie nie chcą krwi z podobnych przyczyn.
    Mam dylemat czy iść na Czyżynalia, na miljon procent będzie strasznie lało, z drugiej strony takie zespoły po taniości...

    OdpowiedzUsuń
  6. Oddawanie krwi od dawna wisi na liście pt: "Rzeczy, których nie możesz robić, bo jesteś gimbem." Ale ładny gest z Waszej strony. C:

    OdpowiedzUsuń
  7. Epica spoko ... ja polecam zaczekać także na Sisters of Mercy ... świetnie granie. Aż sam dupsko z Kielc ruszę

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Kraków! <3 polecam.
    2. tak strasznie chciałabym oddać krew, a nie mogę, bo leki na alergię ;< poszłam kiedyś z dwójką znajomych do punktu, i co się okazało - ja nie mogłam, bo alergia. ona nie mogła, bo za mało waży, a on - bo zza mało czasu minęło od operacji. ale przynajmniej sprawdzian z fizyki nas ominął ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie do Krakowa nie puszczają samej, a co dopiero na koncert...
    Chociaż u mnie odległość to pół godzinki autobusem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciesz się. To spore zaufanie.
    Rodzice skrajni, zamykający w złotych klatkach robią im kosmiczną krzywdę.

    OdpowiedzUsuń

Kopytkują