czwartek, 6 czerwca 2013

73. Kocia logika

 Na podstawie mojej dzisiejszej "rozmowy" z moją kotką, która darła się o coś, mimo że wszystko miała zapewnione. Stwierdziłam, że w komiksie lepiej to będzie wyglądało jak rozmówcą będzie Apoc, jako przedstawiciel płci męskiej.


Gościnnie Siggyn, na podstawie rozmowy w trakcie wypadu do kina na Iron Mana. Apoc świetnie by się sprawdził w roli szalonego naukowca. Najlepiej od głowy. Doszliśmy do wniosku, że po co resocjalizacja i kary śmierci dla przestępców, jeśli można im wyczyścić mózg kawałem o Supermanie. It's super effective!
Nagranie kawału o Supermanie już się pojawiło na blogu, ale wrzucę jeszcze raz: <click!>


Ogłoszenia parafialne~!

Po 1! Na pewno zauważyliście zmianę grafiki na blogu oraz nowe opisy bohaterów. Jeśli rzuci wam się w oczy jakiś rażący błąd, coś wydaje wam się zbyt głupie lub macie jakąś luźną uwagę, to nie krępować się. Oczywiście opinię należy uargumentować, żeby nie było: "Ale brzydki szablon!!!111 Poprzedni był 1000000x lepszy!!!11oneone1!!"

Po 2! Spójrzcie na adres bloga. Co? Jak to nic dziwnego? "Blogspot.com" zniknęło, pojawiło się ".PL". Tak, mamy swoją domenę. Spokojnie, jeśli macie Kopytko zapisane gdzieś po staremu, albo ktoś postanowi wejść ze starego obrazka, to blogspot przekieruje na właściwy adres.

Dziękuję bardzo Xanexowi za pomoc i postawienie nam dychy :D. W podzięce walnę reklamę: http://www.olej.tv/ , tam wrzuca artykuły na różne tematy i wyraża w nich swoją często ciekawą lub kontrowersyjną opinię.

Po 3! Tak, jak zapowiadałam od dawna, przeniosłam dzień pojawiania się komiksów z piątku na czwartek (dlatego jest dzisiaj). Mimo wszystko, czasem mam życie, a w piątek często wracam późno i nie mam sił/czasu na wrzucenie komiksu. Reszta dni jak na razie bez zmian.


Tak już poza najważniejszymi ogłoszeniami: dzisiaj dowiedziałam się, że w tę sobotę(!) jadę z rodzicami za granicę. Szybko powiedzieli, prawda? Niestety nie będę miała internetu. Zabawianie czytelników zostawiam Apocowi.
Powrót prawdopodobnie w środę. Za tydzień w czwartek powinien się pojawić komiks.
(Kuźwa, akurat, kiedy chciałam się trzymać regularnego wrzucania komiksów... =.=)

Trzymajcie się ciepło w tym zimnym czerwcu!
Macie małą lamę na pocieszenie:

9 komentarzy:

  1. Im więcej kopytków czytam, tym bardziej mnie ciekawi, jak wyglądacie w wersji niekomiksowej. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie można nas złapać na kilku konwentach, najbliżej na Animatsuri, więc zapraszam :P

      Usuń
  2. Lepeij zostań przy komiksowej;p chociaż Apoc całkiem nie powiem^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Apocu skrycie podkochuje się połowa jego szkoły, ale Xen też niczego sobie *u*

      Usuń
    2. Nie wiemy, kim jesteście, ale dziękujemy xD

      Usuń
  3. Regularność to zawsze jest ból ;)

    OdpowiedzUsuń

Kopytkują