czwartek, 13 czerwca 2013

74. W podróży

Witajcie po tygodniowej przerwie! Pierwszy raz użyłam symboli, aby przekazać treść komiksu. Stwierdziłam, że tekst sprawiłby, że treść byłaby jeszcze bardziej idiotyczna niż jest :D. Niestety kobiety czasem zachowują się niezrozumiale, szczególnie wobec mężczyzn, a ja nie należę do wyjątków. Ogólnie chodzi o to, że cały czas tęskniłam za Apokiem i o nim myślałam, ale w wiadomościach do niego byłam oschła i niemiła. Na swoją obronę powiem, że zbliżały się "trudne dni".

6 komentarzy:

  1. Całkowicie rozumiem takie zachowanie:D Aczkolwiek: http://kwejk.pl/obrazek/1558554/kobieto.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No staram się nie zwalać, ale Apoc sam mi mówi, żebym brała jakieś hormony, bo przed okresem ze mną wytrzymać się nie da :D

      Usuń
  2. Ach :'D znam to... choć po prawdzie u mnie problem SMSów rozwiązuje się za pomocą magicznego zdania "nie mam pojęcia gdzie jest moja komórka".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na (nie)szczęście mam zawsze przy sobie, bo rzadko noszę cokolwiek bez kieszeni :D

      Usuń
  3. Hi hi mam dokładnie to samo. Zamiast ,,kocham" wychodzi ,,nie można z Tobą wytrzymać". Where is logic?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, często się sama nie rozumiem :D

      Usuń

Kopytkują