wtorek, 16 lipca 2013

87. Animatsuri

Miałam zrobić komiks o porwaniu Apoca przez Ilonę i jest :P.
Dzięki jej komiksowi "Ślimacze Opowieści 2" zaczęłam doceniać mego chłopaka. Ilość patologii na stronę sprawia, że moje bezpieczne życie wydaje się takie piękne *łezka*.

A tu zdjęcie lamy: (trochę poprawiłam, bo robione było ostatnim zimniokiem z Łotwy)

A teraz komiks stricte Animatsurowy: 
 Gościnnie Alexis, bo się upominała :D. (Wybacz dziwną kieckę, ale pamiętałam, że miałaś, ale nie pamiętałam, jak wyglądała)

Cóż, noszenie cosplayu doskwiera introwertykom. Ludzie co chwilę się rzucają, że zdjęcie chcą, albo pogadać o tym, jak go zrobiłam. Owszem, spodziewałam się tego, ale to, co się działo przerosło moje wyobrażenia. Strach było wyjść na zewnątrz (na "festiwal"), bo atakowano prośbą o zdjęcie z prędkością karabinu. W czasie czekania na upieczenie ziemnioka z pieca mieliśmy ze trzy sesje :P.

Pewnie spytacie o ogólne wrażenia z Animatsuri. Nie powiem, że był to najlepszy konwent, na jakim byłam. Przede wszystkim dużo było "luk" w programie, czyli godzin, w których nie było żadnej ciekawej prelekcji. Serio, parę godzin pod rząd tylko o Girls und Panzer?
No i ludzie wydzierający się w nocy. Zabiłabym idiotkę, która wparowała w miejsce naszego snu (bo sleep roomem tego nie nazwę) około drugiej w nocy i obudziła nas, drąc się: "To tu śpią ludzie?!". U don't say?

Ogólnie miło było zobaczyć się z ludźmi dawno nie widzianymi, lub z tymi, którymi znało się tylko przez internet. Mam nadzieję, że szybko zobaczymy się znowu :3.

11 komentarzy:

  1. Jak byłam na konwencie, to też jakaś dziewczyna wlazła do sleep-room'u około 4 i z wielkim wyrzutem "TO ONI TU NA SERIO ŚPIĄ?!"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to była ta sama, nie jestem pewna godziny, bo mnie obudzono :P

      Usuń
    2. Ta była na Baltikonie, więc mało prawdopodobne, ze ta sama XD

      Usuń
  2. Rzecz w tym że Ilona jest beznadziejna. Ja nie rozumiem dlaczego ludzie sie nią tak podniecają. Dno i kilo mułu. Wy reprezentujecie wyższy poziom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy się, że nas doceniasz, ale jakby nie patrzeć to Chata Wuja Freda była dla nas inspiracją, prawdopodobnie gdyby nie ten komiks to w ogóle by nas nie było. Osobiście uważamy się za fanów twórczości Ilony, ale dziękujemy za uznanie dla Kopytka :D

      Usuń
    2. Anonimie, dlaczego wg Ciebie Ilona jest beznadziejna?

      Usuń
  3. Przepraszam, ale nie na temat będzie, o. Apoc, Tyś może z jakiegoś forum o Hetalii? *tudududummm*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jam jest z forum o Hetalii, choć nie odwiedzałem go od dawna :)

      Usuń
    2. tak żem czuła ja, znaczy tamtejsza Serbia! :D jaki ten świat mały... :)

      Usuń
  4. Chcę zobaczyć ten cosplay :D Dlaczego nigdy nie mam czasu żeby pojechać na jakiś konwent ://

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na fanpejdżu jest nasze zdjęcie w cosplayu :3

      Usuń

Kopytkują