wtorek, 23 lipca 2013

89. Balcon

 Uff, wybaczcie, że komiks tak późno. Po prostu bardzo dużo chciałam zawrzeć, jednocześnie mając mało czasu i wszystko musiałam rysować od początku (w sensie, zero kopiowania). Mam nadzieję, że komiks jest całkiem zrozumiały.

Dziękuję Revv z Tak Bardzo Źle za ugoszczenie nas na nieznanych polach Śląska. Miękkości Kefira oraz smaku ciast jej mamy bardzo długo nie zapomnimy. Żal było wracać, naprawdę :c.

Na samym Balconie poznałam bardzo dużo osób, które wcześniej znałam tylko z internetu. Było to dziwne przeżycie, w którym na pewno pomogło mi Kopytko. Lepiej było się przedstawiać jako autorka komiksu internetowego (choć jak na razie niszowego) niż randomowa znajoma Revv :D.

Poza męczącą podróżą, wyjazd przeżyliśmy całkiem nieźle.
Balcon nie był zbyt głośnym konwentem. Zdziwiła mnie mała ilość dziwnych ludzi. Od północnych konwentów różnił się tym, że miał znacznie więcej "staffu" do zaoferowania.
Być może kiedyś jeszcze się przełamię i jeszcze raz ruszę na południowe imprezy :D.

16 komentarzy:

  1. Kolory widzę, zagoszczą na dłużej? :)
    Kopytko jest już marką, fakt, jak to ujęłaś, na razie "niszową", ale to kwestia czasu. I można się tym spokojnie wizytować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, kolory użyłam, bo jak Apoc siedział obok mnie, gdy rysowałam, nie wiedział która to Revv, a która ja :D. Fryzury w komiksach mamy podobne, dlatego podkreśliłam różnice kolorami. A że głupio było tak zostawić tylko na nas, to głowy innych postaci też zamalowałam.

      Mam nadzieję, że Kopytko ludziom się spodoba w takiej formie, jaka jest teraz. Chociaż zapowiadają mi, że prędzej czy później się "sprzedam" ^^"

      Usuń
    2. Na ten przykład ludziowi - mnie, się podoba, więc już masz +1 :)

      W ogóle FB się jednak do czegoś przydaje, dzięki śledzeniu Revv odkryłem kolejny niezły polski komiks. Ciekawą masz kreskę.

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo za uznanie :3. Mam nadzieję, że będziesz śledził Kopytko dalej.

      Usuń
    4. Będę się niewątpliwie starał :)

      Usuń
    5. A ja ze swojej strony polecam śledzić Tatę Wilkołaka - tak jak mi ktoś dawno podrzucił linka, tak czytam do dzisiaj. ; )

      Usuń
  2. Kojarzę, kojarzę :) Pozdrawiam, fajnie było! Kopytko też fajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, że kojarzysz i ci się podoba. Tym bardziej, że na bieżąco czytam Barwy Biedy i Kącik, więc jestem fanką :3

      Usuń
  3. Wpadłam z linku, który udostępniła znajoma. Nie ogarnęłam. :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takoż i my nie ogarniamy. Witaj na pokładzie!

      Usuń
  4. Narysowałaś cycki u Revv. Karygodne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i bluzka wygląda na damską, a ja przecież noszę męskie szmaty, które mogą mi służyć za sukienki!

      Usuń
    2. Od przybytku głowa nie boli :D

      Usuń
    3. Nie chciałam Revv nic odejmować :P

      Usuń
  5. Pierwszy raz trafiłam na Kopytko, jestem z Zawiercia. Czy jest aż tak tak źle? ;__;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Zawierciu jest bardzo ładnie, choć gdy my tam byliśmy nie widzieliśmy wielu ludzi :)

      Usuń

Kopytkują