środa, 7 sierpnia 2013

95. Babeczka


Miałam wahania, czy publikować ten komiks, ponieważ trochę przypomina pewien blog, za którym niespecjalnie przepadamy. Ale sądzę, że i tak ma więcej przekazu :P.
Swoją drogą, często jest tak, że po jakiejś akcji kiwamy do siebie: To na komiks. A potem żadne z nas nie pamięta o czym miał być ten komiks. Oczywiście pretensje na mnie, bo ja mam pamiętać :P.
Na szczęście o Gienku, The Ostatniej Babeczce sobie przypomniałam, chociaż zmieniał imiona w drodze przypominania. Był Gienkiem przy sytuacji, potem Mietkiem, Guciem i znowu Gienkiem.

Przepraszam, że wczoraj nie było komiksu, brak dostępu do tableta :C. Za to następny już jutro!

13 komentarzy:

  1. Wiem, o jaki blog chodzi. : >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, nie dziwię się, skoro jako jedynego go hejtujemy :D
      Chociaż ostatnio pojawił się jego męski odpowiednik.

      Usuń
    2. z ciekawości jaki? :D można napisać na priv, nie obraże się. chce wiedzieć czy dobrze mysle. jak tak pozwolę sobie na the very first babeczkę :P

      Usuń
    3. Się podpisuję. Mi też można napisać. Dziecięca ciekawość mnie zżera. :)

      Usuń
    4. Ej, też chce wiedzieć ;_;

      Usuń
    5. O jaaa. Mam tendencję do omijania szitów z daleka, więc nadal jest... A nie, wait, już mam. xD

      Usuń
    6. Xen, ja już spotkałam 2 pochodne tego komiksu. : D

      Usuń
    7. Mój menadżer (Apoc) nie zgodził się na ciąg dalszy publikacji komentarza, wyjawiającego kto nie budzi naszej sympatii.
      Ci, co nie zobaczyli go, musicie niestety zgadywać :c

      Usuń
    8. Też bym chciała wiedzieć :<
      Jedynego bloga którego hejcę to komiksy pewnej osóbki które ciągle były na kwejku i innych tego typu stronach... są bardziej bez sensu niż "Życie i śmierć".
      Ciekawe, czy o tego samego chodzi.

      Usuń
  2. A ja nie kojarzę, but wstawianie angielskich słówek jest śmieszne. I ubolewam, że mój komentarz nic nowego nie wnosi, więc powiem, że fajny blog. I zapytam, czemu przedmiotom nadawane są takie dziwne imiona? Gienek, Zdzisiek, Tadzik itd..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "The" w nazwie jest takie majestatyczne ;)
      Dziwne imiona, pewnie dlatego, że dziwne imiona są śmieszne i trudno je utożsamić z kimś znanym w rzeczywistości.

      Usuń
  3. Zapisywać pomysły! i to od razu! ileż to ciekawych sytuacji i pomysłów nie zostało uwiecznionych,bo pamięć zawiodła :< Dlatego zaczęłam wszędzie chodzić z notatnikiem xD działa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie przez jakiś czas zapisywałam hasła myślowe na komórce, ale i one zawodzą przy szczegółach =_=

      Usuń

Kopytkują