wtorek, 3 września 2013

104. Ogórek

 Dziwne rozkminy się ma, jak się monotonnie zbiera ogórki. Taki przypadek suchego krzaka ze zdrowym, świeżym ogórkiem spowodował u mnie niemal żal. Czasem mi się za duża włącza empatia. Nawet do przedmiotów.
To w ostatnim kadrze to random, bo już pewnie teorie spiskowe prowadzicie.

A co do powrotów do szkoły:


Zapraszam wszystkich na Copernicon, będę prowadzić trzy atrakcje :D. Niestety nie znam jeszcze godzin, pewnie powiadomię o nich na fejsie.
- Koło Tortury - Pseudowiedzówka ze średniowiecza, baśni i legend, w której przegrana może naprawdę zaboleć!
- Przegląd najciekawszych webkomiksów - Tu Apoc trochę sfailił, bo nie chciałam najciekawszych, bo wszystkich nie znam. Ogólnie trochę powiemy o tych webkomiksach, które czytamy.
- Bekowe spotkanie autorskie z Po Prostu Kopytkiem - nie, nie mam parcia na szkło. Kolega podrzucił pomysł, żebym zrobiła. W planach mam trochę opowiedzieć o kopytku i trochę się z wami pośmiać z różnych powodów. Chciałabym żeby to była parodia spotkań autorskich, zobaczymy co wyjdzie ;).

Apoc dodatkowo będzie prowadził prelekcje o projekcie muzycznym Ori...Ayreona. Ja tam nie będę miała nic do powiedzenia, bo "gatunek muzyczny projektu jest określany głównie jako połączenie heavy metalu z rockiem progresywnym z domieszkami folku, muzyki poważnej i elektronicznej." Ale tam również zapraszamy :3

Co do "spotkania autorskiego" jeszcze: jeśli macie jakieś pomysły, co możnaby na takim spotkaniu robić, to proszę o komentarze :D.

11 komentarzy:

  1. Też myślałam, żeby na mój Nawikon zrobić o webkomiksach, ale poprzestałam na wiedzówce i kalamburach xD

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, Copernicon :v

    Będę, nawet jako prelegent, ale postaram się wpaść na którąś prelkę :)

    Co do prelki - imo przedstawić się, puścić jakiś wolny pokaz slajdów z komiksów i zrobić panel dyskusyjny :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy :D
      Ale zwykły pokaz slajdów byłby zbyt nudny. Coś trzeba śmieszniejszego wymyślić ;)

      Usuń
  3. Czo ten Adaś do technikum chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  4. WIĘCEJ KOMIKSÓW O ROLNICZYM ŻYCIU! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam, że ludzi to powoli denerwuje :D

      Usuń
    2. Każdy Polak ma w sobie rolnika - to dlatego te komiksy tak do nas trafiają.

      Usuń
  5. Ten ostatni slajd może być prawdziwy - mówię z pozycji konsumenta ogórków :)

    Jest takie powiedzenie (zerżnięte przeze mnie z pewnej sagi fantasy, zagadka - jakiej?): "Nawet jeśli wydaje ci się, że za każdym krzakiem czai się wróg, nie znaczy to, że popadasz w manię prześladowczą. Może ci się dobrze wydawać."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, zdarzają się gorzkie ogórki, ale nawet moi rodzice nie są pewni, dlaczego :D

      Nie jestem na bieżąco z fantastyką, to nie wiem skąd :c

      Usuń
    2. "Na bieżąco" to akurat w tym przypadku byłaby raczej wada, niż zaleta. Cytat pochodzi z książki "Wiatr Zmian" Mercedes Lackey z 1992 roku. Którą - swoją drogą - serdecznie polecam, szczególnie lubiącym takich autorów, jak Białołęcka, Anne McCaffrey, Andre Norton...

      Ot taki fragment bezużytecznej wiedzy.

      Usuń

Kopytkują