czwartek, 12 września 2013

107. Ślub

Taką refleksje miałam w czasie ślubu kuzynki. Strasznie nie lubię urzędów, a dzwonić do nich już szczególnie. Nie chciałabym słyszeć ich żargon w trakcie najważniejszego dnia w moim życiu.

Wybaczcie, że taka bieda ostatnio :c. W niedzielę może nie być komiksu, ale jak będzie to postaram się, żeby był "okazały" :D

Gdzie i kiedy można nas znaleźć na Coperniconie, możecie znaleźć na stronie fejsbukowej.

No i w końcu zrobiłam arta na 100 kopytek i 400 fanów :D. Dla tych, co nie widzieli:
Xen w czarnych okularach jeżdżąca na Velociraptorze, walcząca z armią zombie przy pomocy miecza świetlnego, a w tle fajerwerki, tęcza, lamy, kozy i jednorożce.

8 komentarzy:

  1. Nie byłam nigdy na cywilnym,ale jeśli faktycznie tak wygląda to aż się chyba nawrócę xP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, co jest na górze, to tekst, który będzie wygłoszony przez pracownika urzędu stanu cywilnego na twoim potencjalnym ślubie :D

      Usuń
  2. hahaha dobry komix >.<
    W sumie racja, no ale weź pod uwagę, że ksiądz też nieźle przynudza. Będąc teraz na ślubie brata ciotecznego ksiądz zapomniał imienia pany młodej, 5 minut szukał dziewczynki z obrączkami, strzelił kazanie o gejach i lesbijkach, zgubił obrazek i prawie wywalił się na schodach... no i do tego tępo w jakim to wszystko robił i mówił było zabójcze T.T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no racja na kuzyna ślubie parę lat temu to myślałam że ksiądz to już nigdy nie skończy gadania,a o dziwo na swoim ślubie zapatrzona w księdza byłam i zainteresowana tym co mówił he za to mój mąż już modlił się żeby skończył ksiądz gadać xd. Jeśli chodzi o cywilny to szybko mi zleciało nawet nie wiedziałam kiedy skończyła się ceremonia he.To też zależy od urzędnika czy że tak powiem załatwi ceremonie szybko czy zachce mu się gadać i będzie przeciągać.

      Usuń
  3. Bez sensu.
    Sama brałam cywilny, było bardzo śmiesznie, a urzednik mówił 3 minuty, zamiast wygłaszać dwudziestominutową tyradę o nierządnicy babilońskiej (jak na ślubie mojego brata).

    OdpowiedzUsuń
  4. za mało wybuchów !
    za mało Xen na tle wybuchów !
    za mało wybuchającej Xen na tle wybuchów !

    Ale jest velociraptor więc jak dla mnie bomba !

    OdpowiedzUsuń

Kopytkują