wtorek, 8 października 2013

117. Nowoczesność

Ach, ta nowoczesność. Ten Windows 98 obok elektronicznego wieszaka na kurtki wydaje się taką groteską.
Wolicie stare, sprawdzone metody, czy nowoczesność?

No i zaczęłam studia porządnie, moi drodzy. Zanim cokolwiek się spytacie:

Trochę nie wiem, czy dni pojawiania Kopytka się nie zmienią. We wtorki, czyli dzisiaj, całkiem późno wracam do domu (po całym dniu mordęgi i okienkach po 1,5h). Obawiam się, że może się stać tak, że komiksy będą tylko w czwartki i w niedzielę, bo wtorkowego terminu nijak przesunąć. Ale się jeszcze zobaczy, jak w ciągu kilku następnych tygodni będę na siłach w ten dzień.
Bądźcie dobrej myśli!

11 komentarzy:

  1. No jak widzisz tłumó na razie nie ma pytających, jak studia.

    A tak poza tym...

    Jak studia?

    I w ogóle co studiujesz? Pewnie to kiedyś pisałaś, ale jakoś mi umknęło. A w ogóle to powodzenia, mnie się udało studia przeskoczyć (co prawda po dwunastu latach, ale co tam) to każdemu się uda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. =.= Nie skomentuję pierwszego pytania.

      Humanistykę drugiej generacji. To nowy kierunek, dużo internetu i społeczeństwa.
      Mam nadzieję, że jednak wcześniej skończę niż po dwunastu latach :P)

      Usuń
    2. No u mnie było to pewnie związane na przykład z pracą zawodową, którą rozpocząłem dość szybko, a także ze zmianą kierunku po dwóch latach (z matematyki na informatykę). Ale z drugiej strony, w mojej pracy miałem co najmniej jednego kolegę z podobną sytuacją (chyba jeszcze lepiej), więc... zdarza się.

      Usuń
  2. ...no więc jak tam studia? :'D
    Dopiero po inauguracji, mówisz. Patrz, a mi leci już czwarty tydzień zajęć... Masz tylko w jednym budynku zajęcia? Ja między trzema kursuję D: a języki mam od drugiego semestru.
    Nowoczesność może być wygodna. Patrz - prezentacje i takie tam.
    Ale może być też uciążliwa. Patrz - owej prezentacji nie widać, bo ktoś wpadł na genialny pomysł i nie można już zasunąć rolet w oknach ręcznie. Wszystko idzie na guzik. A guzik obecnie jest zepsuty. ᄀ_ᄀ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...
      Mam w dwóch budynkach, ale i tak myślą nad przeniesieniem wszystkiego do jednego. Języki już mam teraz.
      No, pozwalają nam np. na pisanie notatek na laptopach, nagrywanie i takie tam. Czasem nowoczesność się przydaje :)

      Usuń
  3. no normalnie komiks pierwszy jakbym UG widziała, wypisz wymaluj :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już druga osoba widzi tu UG. Coś w tym musi być ;)

      Usuń
  4. Serio byłaś na inauguracji roku akademickiego? Myślałem, że studenci, którzy na to chodzą, to taki uniwersytecki odpowiednik jednorożca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na samej inauguracji roku nie :D Ale, że jesteśmy nowym kierunkiem, "perełką" mojej uczelni, to nam zrobili osobną. Ogólnie takie zapoznanie.

      Usuń
    2. O to samo chciałam zapytać :D ja już piąty rok z rzędu nie potrafię dojść na tę ceremonię xD

      Usuń
  5. Ten prehistoryczny Windows obok tego wieszaka to takie przypomnienie wam, że jesteście na Uniwersytecie Dezorganizacji i Chaosu, cobyście nie pomyśleli, że nie.
    Gin&PT

    OdpowiedzUsuń

Kopytkują