niedziela, 20 października 2013

122. Kontrola biletów

Ach, ten Ingress. Zastanawiam się, czy nie zrobić osobnego działu Kopytka, który by tylko był o Ingressie, po to, żeby nie męczyć ludzi, których to nie interesuje. Muszę na to zebrać trochę więcej materiałów :)

Wiecie, że za miesiąc Kopytko ma urodziny? Dziwne, te wszystkie webkomiksy się jesienią robią.
W każdym razie już trochę wymyślam dla was zabaw i możliwości na zdobycie, skromnej, ale (subiektywna opinia) fajnej nagrody. Na pewno raz przyda się zgłębienie Kopytkowych ciekawostek, a innym jakieś zdolności manualne :). Będzie więcej niż jeden zwycięzca, więc każdy będzie mieć szansę na wygraną.

Pytanie parafialne: wybiera się ktoś na Maskon w Bydgoszczy? To konwent fantastyczny, ale mogę mieć możliwość zrobienia tam małego Kopytkowego spotkania. Byliby chętni?

10 komentarzy:

  1. Ach Ingress... ^^
    Chętni by byli, ale ja mam za daleko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cichą czytelniczką jestem dopiero od niedawna, ale jakbyś zorganizowała takie spotkanie, to chętnie się pojawię. Bo na konwencie będę na pewno. W sumie nie planuję w ogóle opuszczać jego terenu ;)
    A Ingressem się będę musiała zainteresować, jak uda mi się znaleźć jakiś normalny telefon :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie :D Można by się spotkać na konwencie, tak czy siak. Pewnie będziemy mieli narysowane podobizny na identach, a tak poza tym podobizny na Kopytku są właśnie podobiznami nas :D

      Usuń
  3. Jesienią się robią, bo się w domu gnije i z nudów rysuje :P Ja swoje urodziny będę miała w grudniu ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  4. W Ingresy grają :O. Ja nie wiem co to xp...
    Dajcie znać jak się na śląsk będziecie wybierać :D. Zaopiekuję się wami... Hi hi hi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dużo osób chce się nami opiekować na Ślunku :D Dziękujemy, być może skorzystamy :P

      Usuń
  5. Chcemy Oświeconego Działu !!!

    OdpowiedzUsuń

Kopytkują