czwartek, 27 marca 2014

161. Bródka

Pewnie wielu z Was ma w tym momencie mind fuck. Już śpieszę z wyjaśnieniem.
Apoc nie chciał mi czegoś powiedzieć, więc, jako że leżeliśmy, wbijałam mu w klatkę piersiową swoją brodę. Jest całkiem twarda i kanciasta, więc oczywiście to go bolało, a na dodatek pytałam go "Gdzie to jest?!" (już mniejsza co). Stwierdził, że jestem Bródkowym Gestapo.

Żeby nie było mało, macie bardziej przyziemną sytuację:
Pad to takie coś, co steruje Playstation. Wiem, mówię rzecz oczywistą, ale jestem na takich studiach, gdzie ludzie nie wiedzą co to są RPG, więc wolę tłumaczyć bardziej "growe" rzeczy.
Ja se gram, Apoc się uczy, czyli wszystko na swoim miejscu :D

7 komentarzy:

  1. Tell me more. ;o Mam nadzieję, że ludzie, którym brakuje tej wiedzy nie siedzą na GAMEDECu? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee, poszli na dziennikarstwo czy episarstwo, ale i tak się dziwiłam, że w tych czasach dwudziestolatkowie tego nie wiedzą :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Emm... z twoich ust to nie musi być dla nas dobre, ale dziękujemy :D

      Usuń
  3. A potem w sądach nie chcą wierzyć, że facet został pobity przez kobietę~~

    OdpowiedzUsuń
  4. Problemy pierwszego świata.

    OdpowiedzUsuń

Kopytkują