wtorek, 12 sierpnia 2014

181. Napój

Zapomniałam na końcu komiksa wrzucić wielki napis #ŻycieStudenckie. Tylko Apoc to jeszcze licealista. Noniemoge :)
Wrócił z hAmeryki i ze względu na dojazdy zamieszkał bez rodziców w centrum miasta. Pora na życie w biedzie : o

Moi drodzy, wróciłam! Nie chcę się tłumaczyć, dlaczego mnie nie było. Powiem tylko, że wakacje to czas, w którym bardzo często nie mam czasu/możliwości/siły na systematyczne wrzucanie Kopytek. Stabilizacja dobrze mi zrobi, o tak, ale trochę muszę na nią poczekać...
Do września komiksy mogą pojawiać się nieregularnie i bardzo za to przepraszam. Już wiem, że np. w ten czwartek mogę mieć problem z wrzuceniem posta.

5 komentarzy:

  1. Czy ten komiks tak się urywa w połowie i nie łapię przekazu z powodu za dużej ilości gruzu w życiu, czy to ja mam problem z przeglądarką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem w którym momencie ci się mógł zaciąć, ale wrzucony jest w całości :)

      Usuń
    2. W trzecim kadrze mi się zacina, ale to już raczej ode mnie problem wynika :)

      Usuń
  2. Hahahahaha, no nie mogę, serio, geniusz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za luksusy, żeby mieć wodę w formie płynu, jeszcze zimną! Na upały zimną wodę! I lodówkę ;___;

    Ważne, że wróciłaś :D

    OdpowiedzUsuń

Kopytkują