środa, 1 października 2014

186. Wiek

Gościnnie wystąpiła Paulina, nasza nowa współlokatorka. Nie jest nerdem, więc mam problemy z rozmową.

Zaczęłam drugi rok studiów. To śmieszne, że mam na pierwszym roku znajomych, którzy są równi wiekiem lub starsi ode mnie i jestem dla nich "sempai" :).


Kopytko to było narysowane wczoraj i miało być wrzucone wczoraj, ale moją uwagę zajęło coś innego i szybko stała się 23, kiedy nikt by nie zauważył, że komiks został dodany.

Co przykuło moją uwagę? Tum turuuuum~!

http://www.koszulka.tv/shops/182-po-prostu-kopytko.html

TAK! Kopytko (w końcu) ma swoje koszulki wystawione na sprzedaż! Przepraszam, że tak długo mi to zajęło. Najwidoczniej potrzeba mi było deadline'u, żeby w końcu się za to zabrać.

Po kliknięciu na wzór koszulki możecie wybrać dostępny kolor i rozmiar, a także czy koszulka ma być damska, męska czy dziecięca.

Które wzory się najbardziej podobają? Które nie? No i najważniejsze: nosilibyście?


Koszulki zadebiutują na Festiwalu Komiksu W Łodzi, który odbędzie się w Atlas Arena. Znajdziecie je na stanowisku Koszulka.TV w dniach 4-5 października w strefie targowej

7 komentarzy:

  1. "(od razu mówię, że rozmiary wypadają dość małe, więc jeśli nosisz rozmiar M lepiej wziąć L) "

    Ja kupiłam sobie tam męskie Ski i mogę z nich robić sukienki. : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zbyt pochopnie to napisałam, zresztą to różnica męskie czy damskie. Koszulkę damską M koleżanka nosi niestety tylko do snu, bo na co dzień jej za krótka :(

      Usuń
    2. Najlepiej tu sobie wszystko ogarnąć: http://www.koszulka.tv/static/rozmiary.html
      Damskie Ski na mnie pasują idealnie i szczerze mówiąc podobają mi się o tyle, że nie są zbyt króciutkie i można je nosić z biodrówkami bez pokazywania bebecha.

      Usuń
    3. Koleżanka jest pędzona na sterydach i kurczakach, więc nie jest dobrym przykładem, przepraszam :/

      Usuń
  2. Mam tak samo, Marek jest ode mnie młodszy, ale to on uchodzi w nowym towarzystwie za tego starszego w związku :D kobieca wieczna młodość, trzeba się cieszyć <3

    OdpowiedzUsuń
  3. To i tak dobrze że masz osoby z tego samego rocznika na roku O_O Ja jestem najmłodsza w grupie, jedyna szansa na to że nie jestem najmłodsza na roku to ktoś z grudnia xd

    OdpowiedzUsuń
  4. A z nas się śmieją za każdym razem, że nie dość, że jesteśmy na tym samym kierunku to dodatkowo (prawie) zawsze chodzimy na te same zajęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Kopytkują