środa, 19 listopada 2014

192. Śniadanie

Wiecie, co dzisiaj jest? Druga rocznica założenia Po Prostu Kopytka! Ach, jak ten czas szybko zleciał. Już dwa lata robimy z siebie pośmiewisko w internecie.
W natłoku zajęć związanych z uczelnią i domem zupełnie zapomniałam o tym dniu i gdyby nie Wrathu, to pewnie bym zauważyła to dopiero za miesiąc. Dzięki :)

Pamiętacie zeszłoroczny quiz? Tym razem przygotował go Apoc i nie jest aż tak hardcorowy i długi. Zapraszamy do zabawy!

Z okazji kolejnej rocznicy postanowiłam popracować nad kreską: 

Jak ta kreska będzie bardzo źle wyglądać, to wrócę do starego sposobu rysowania. 
Żeby mniej więcej zaprezentować jak to będzie wyglądać, komiks: 

 
Też tak macie, że ledwo wstajecie i już sprawdzacie aktualności z nocy? Potem zdycham z nudów na różnych zajęciach, bo nie mam nic nowego do czytania.

8 komentarzy:

  1. 160/200, znaczy 80%, znaczy czwórka. Ciekawe czy to zwiastun przed jutrzejszym testem z chemii, na który się nie uczę tylko robię Wasz szalony quiz '-' Swoją drogą, Xen, pojawiłaś się oststnio na asku, skąd ta nagła zmiana? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Apoc mnie zmusił :x
      Menadżer cholerny

      Usuń
    2. Ooj tam, wizerunek medialny trzeba budować ;)
      PS. Bądź człowiekiem, usuń captchę ;-;

      Usuń
    3. Ale spamy ;__; no dobra...

      Usuń
  2. Dwa lata z Wami już za nami, teraz oczekujemy jeszcze co najmniej kolejnych 98 ;]

    Ayomikane

    OdpowiedzUsuń
  3. Protestuję, ja chcę jeszcze 998 >:[

    OdpowiedzUsuń
  4. Ktoś tu się spóźnia ze stripem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń

Kopytkują